poniedziałek, 28 maja 2018

Rexona Men: "Polska" (2018)

Nad naszym krajem zapanował iście tropikalny klimat. Pogoda sprawia, że człowiek nieraz zechce się ekstra obmyć. Dziś zaobserwowałem, że kończy mi się niezbędny do tego żel pod prysznic. Niezwłocznie upewniłem się u kilku źródeł, że mamy dzisiaj niedzielę wolną od zakazu handlu i pospieszyłem do całodobowego Tesco przy ul. Kapelanka. Moją uwagę od razu zwrócił jeden produkt.
Żel Rexona w biało-czerwonych barwach

Rexona Men: „Polska” jest to żel pod prysznic o tematyce „polska reprezentacja w piłce nożnej”. Na etykiecie pojawia się sygnatura Kamila Glika, obrońcy naszej drużyny. „Polska” to nie tylko jednak nazwa pod jaką będziemy występowali na mundialu. Niesie ona za sobą o wiele większe znaczenie. Jest to również nazwa naszego kraju.

Niezwłocznie po powrocie zdecydowałem się przetestować nabytek. Rozpocząłem rozprowadzanie żelu od góry. Z chwilą gdy „Polska” zaczęła pokrywać czubek mojej głowy, na myśl przychodzili mi kolejni władcy naszego kraju, którzy niegdyś pokrywali tę część ciała królewską koroną. „Polska” pieni się niesłychanie obficie. Z chwilą gdy sięgnęła moich ramion i pleców, poczułem na sobie jakby ciężar husarkich skrzydeł.

Zapach „Polski” jest niezwykle delikatny i przyjemny. O takich doznaniach pisywał z tęsknotą Mickiewicz. Myjąc lewą nogę w głowie miałem radość po strzale Sebastiana Mili, przypieczętowującego zwycięstwo nad Niemcami. Słowem, dzięki Rexonie Men: „Polska” będę powracał do kabiny prysznicowej z równie wielkim zapałem jak Czarnecki do Poznania.

Nie spodziewałem się, że zwykłe dbanie o higienę dostarczy mi tak wiele wzruszeń. Zapraszam Was również do kupna oraz podzielenia się Waszymi skojarzeniami! Do korporacji Unilever odpowiedzialnej za produkt przesyłam serdeczne pozrowienia: Czołem wielkiej Polsce! Wstajemy z kolan!

OCENA: 5/5
ATANAZY WOJDAK
Kraków-Łagiewniki

1 komentarz:

  1. Z takim produktem i z taką reklamą to na pewno przejdziemy do historii ☺ brawo

    OdpowiedzUsuń