niedziela, 12 czerwca 2011

Mistrzostwa Europy do lat 21... nie dla polskiego widza! Chyba, że...

Wczoraj rozpoczął się finałowy turniej piłkarskich mistrzostw Europy do lat 21. Sam dopiero wczoraj się o tym dowiedziałem! Dlaczego? Żaden polski sportowy nadawca telewizyjny (a naliczyłem ich chyba z 7) nie zadbał o zakup praw do tego turnieju! Wszyscy zgodnie uznali, że nie warto? A może po prostu się zagapili?

Ciężko w to uwierzyć, bo kadry drużyn wyglądają na prawdę zachęcająco. Szczególnie Hiszpanii i Anglii. Te dwie drużyny zmierzą się już DZIŚ O 20.45. Nie wybaczyłbym sobie, odpuszczając takie spotkanie (szczególnie będąc teraz bombardowanym na RSS-ie zapowiedziami z brytyjskich mediów. BBCGuardianDaily MailGoal.com - to takie pierwsze z brzegu). Dla tych, którzy czują się tak jak ja - spieszę z pomocą.

Można oglądać streamy w internecie, ale faktem jest, że często zanim znajdzie się satysfakcjonującego streama, upływa pół meczu i człowiekowi się odechciewa. Znalazłem jednak stronę http://magictv.co/, która dotąd nigdy mnie nie zawiodła. Steamy mają bardzo wysoką jakość i nie przycinają mi się. W dodatku są po angielsku, a więc nie trzeba się denerwować na jakiś arabski, czy chiński komentarz, tylko słuchać ekspertów Sky Sports! Tam właśnie oglądałem niedawno pożegnalny mecz Gary'ego Neville'a i tam będę zapewne oglądać spotkania młodzieżowych ME.

Aby oglądać transmisje na http://magictv.co/ należy poczynić następujące kroki:
  1. Pobrać najnowszą wersję Veetle: http://veetle.com/index.php/download/instructions/player/autoStart
  2. Wejść na http://magictv.co/ i z menu na górze wybrać zakładkę "Schedule"
  3. Zapoznać się z bogatym programem transmisji (UWAGA! PODANY JEST CZAS BRYTYJSKI - należy dodać 1 godzinę)
  4. Kliknąć na odpowiedni kanał w menu na górze i oglądać.
  5. ??????????
  6. PROFIT!

Jakość streamów jest na praktycznie telewizyjna! Mam nadzieję, że wszystko będzie działać dobrze. Życzę nieprzycinających się transmisji i wielu emocji. ;)

ATANAZY WOJDAK


EDIT: No, ja tu się rozpisuje, a okazuje się, że mecze ME do lat 21 można oglądać... na oficjalnej stronie UEFA!
Oto link: http://video.uefa.com/Video/Live/Competitions/Under21/Country=PL/MatchList.html

3 komentarze:

  1. nawet w Eurosporcie nie ma? o_O przecież oni wszystkie te młodzieżowe turnieje transmitują.

    OdpowiedzUsuń
  2. no, właśnie nie ma. ;P na niemieckim Eurosporcie jest, ale na polskim nie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym śledził ale muszę się uczyć a o 19 śledzić grand prix kanady

    OdpowiedzUsuń