sobota, 14 maja 2011

Ciekawostka

Tak wygląda mecz z perspektywy loży prasowej, w wersji roboczej:


A tak, już po sformatowaniu:


Dziś nie zajmowałem się relacją na żywo, więc mogłem się skupić na pomeczowej. Jestem zadowolony, bo wyszła bardzo rzetelnie. Dla oszczędzenia czasu, całą pierwszą połowę zdążyłem przelać do Worda w przerwie! Tak się świetnie pracuje. Dla zainteresowanych meczem Polonia Bytom - Górnik Zabrze, więcej informacji o spotkaniu, wywiady na Ekstraklasa.net.

ATANAZY WOJDAK



PS. "To uczucie gdy... stoisz pod koniec meczu w tunelu, z zabrzańskimi dziennikarzami i ukaranym czerwoną kartką Michałem Pazdanem, i patrzysz jak cieszą się z gola Roberta Jeża, zdobytego w ostatniej sekundzie." Niby z reguły nic do nikogo nie mam, ale ta radość była taka... nie miła. Taka, że nie "jeee, wygraliśmy!", tylko taka ostentacyjna, jakby wręcz "jest! JEST! wygraliśmy! wygraliśmy my, a nie oni!". Nie wiem, może po prostu tylko ja to tak odebrałem, w tamtym momencie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz