wtorek, 10 maja 2011

Mała rzecz, a wkurwia...

Spóźniłem się dziś trochę na mecz Polonia Bytom - Cracovia. Przyszło mi zatem, zająć miejsce w pierwszym rzędzie loży prasowej, mimo że zawsze liczyłem na to, że mnie to nie spotka. Zobaczcie sami:




Widok na środek boiska i jedno pole karne - ok. Zobaczmy co z widokiem na drugą stronę boiska:


Kurwa! Trzeba być na prawdę Polakiem, żeby wymyślić coś takiego! Że tak spytam - po chuj to tam jest?

Denerwowałem się trochę na zatłoczone ulice i parkingi (za późno się zebrałem od babci, u której byłem tuż przed meczem ;)), na brak internetu, ale ostatecznie wyszło fajnie, bo działałem a nie opierdalałem się. ;) Zainteresowanych meczem Polonia Bytom - Cracovia, albo po prostu efektami mojej pracy, zapraszam do czytania:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz